ତମେ ଗଳ୍ପ ହେଇଯାଅନ୍ତ କି ମୁଁ ଗାଳ୍ପିକ ହୋଇ ତୋଳିଦିଅନ୍ତି ଜୀବନର ଉତ୍ଥାନ ଓ ପତନକୁ ଭାବନାର ଲେଖନୀରେ କଳ... ତମେ ଗଳ୍ପ ହେଇଯାଅନ୍ତ କି ମୁଁ ଗାଳ୍ପିକ ହୋଇ ତୋଳିଦିଅନ୍ତି ଜୀବନର ଉତ୍ଥାନ ଓ ପତନକୁ ...
ତୋତେ ଦେଖି ଦେଲେ କଷଣ ଭୁଲଇଁ ବଞ୍ଚିବାକୁ ପାଏ ଆଶା, ତୋତେ ଭଲ ପାଏ, ତୋ ପାଇଁ ତ ଜୀଏ ‘ନୀରବ’ ମ... ତୋତେ ଦେଖି ଦେଲେ କଷଣ ଭୁଲଇଁ ବଞ୍ଚିବାକୁ ପାଏ ଆଶା, ତୋତେ ଭଲ ପାଏ, ତୋ ...
ନୀଳ ଆକାଶର ଦିଗବଳୟରେ ଆସିଥିଲ ଏକ କବିତା ହୋଇ ଅନର୍ଗଳ ଶବ୍ଦ ସାଥିରେ ଧରି ନୀଳ ଆକାଶର ଦିଗବଳୟରେ ଆସିଥିଲ ଏକ କବିତା ହୋଇ ଅନର୍ଗଳ ଶବ୍ଦ ସାଥିରେ ଧରି
ଭାବନାର ଲେଖନୀରେ କଳ୍ପନାର ଯାଦୁଗରୀ ସ୍ପର୍ଶରେ ଅନନ୍ତ ଆକାଶର କୋଳରେ ଭାବନାର ଲେଖନୀରେ କଳ୍ପନାର ଯାଦୁଗରୀ ସ୍ପର୍ଶରେ ଅନନ୍ତ ଆକାଶର କୋଳରେ
ମୁଁ ଏବେ ପଚାରୁଛି l ଏକା ଏକା କେମିତି ମୁଁ ଜୀବନ ଭିତରୁ ଜୀବନ ଖୋଜିବି ? ମୋ ପାଖେ ତୁମେ ନାହଁ ମୋ ପାଖେ ମୁଁ ଖାଲି ... ମୁଁ ଏବେ ପଚାରୁଛି l ଏକା ଏକା କେମିତି ମୁଁ ଜୀବନ ଭିତରୁ ଜୀବନ ଖୋଜିବି ? ମୋ ପାଖେ ତୁମେ ନା...
ମୋ ଶବ୍ଦର କୋଣାର୍କ ମୋ ଶବ୍ଦର କୋଣାର୍କ